Tik om te zoeken

Zoom communicatiepartner van Formule 1

Backstage

Zoom communicatiepartner van Formule 1

Zoom en Formule 1® werken de komende jaren samen in een uitgebreid partnerschap. Zoom levert niet alleen communicatiediensten, het biedt ook faciliteiten voor ‘live-sportervaringen’ tijdens de corona-pandemie.

Beide partijen werkten in 2020 al samen in de zogeheten Virtual Paddock Club-activiteiten en bouwen dit de komende jaren uit.

Live updates en reportages

Tijdens de meer dan 20 races dit seizoen kunnen fans en ondernemingen via Zoom lid worden van de Virtual Paddock Club om een aantal op maat gemaakte virtuele hospitality-aanbiedingen mee te maken, waaronder live updates en reportages over legendes uit de autosport.

Zoom fungeert ook als het officiële unified communications-platform van F1® en helpt de organisatie in het bereiken van duurzaamheidsdoelen, met name door bij te dragen aan de activiteiten van Formule 1® via virtuele vergaderingen.

Hybride model

“We zijn verheugd om onze samenwerking met de Formule 1® voort te zetten en uit te breiden tot een groot meerjarig partnerschap dat verder gaat dan de activiteiten tot dusver,” aldus Janine Pelosi, marketingdirecteur van Zoom. “Terwijl het seizoen 2020 heeft aangetoond dat de Virtual Paddock Club een boeiende VIP-sportervaring bood ondanks de beperkingen door de wereldwijde pandemie, biedt dit nieuwe seizoen een kans voor een hybride model, zodat wij samen het beste van beide werelden kunnen aanbieden voor ondernemingen en hun VIP’s. We zijn er trots op om samen te werken met F1® en ons merk en onze technologie te gebruiken om de toekomst van sportevenementen vorm te geven, terwijl we ook organisaties ondersteunen in hun missie om duurzamer te worden.”