Laden

Tik om te zoeken

Niels Baas (NLZIET): ‘Klaar om grootste platform te worden’

Backstage

Niels Baas (NLZIET): ‘Klaar om grootste platform te worden’

NLZIET brengt een geheel nieuwe versie van haar platform uit, met onder meer een nieuw uiterlijk, betere content display en relevantere kijkaanbevelingen. Ook zijn de tv- zenders AT5 en Insight TV toegevoegd. Directeur Niels Baas (foto): We zijn daarmee een volwaardig en voordeliger alternatief voor het traditionele tv-abonnement.’

Een andere belangrijke verbetering zijn de gepersonaliseerde aanbevelingen. Hierdoor zijn favoriete programma’s nog sneller vindbaar. Daarnaast zijn de live tv-ervaring en de tv-gids verbeterd.

Ook wordt het aanbod verder uitgebreid met Insight TV. Deze zender focust zich op ‘millennials’ en de ‘Gen Z-generatie’ en biedt een breed scala aan lifestyle-programma’s. Na de regionale zenders is nu ook AT5, de actualiteitenzender met nieuws over Amsterdam en omgeving, toegevoegd aan het zenderpakket.

‘Voordeliger alternatief voor traditionele tv-abonnement’

NLZIET-directeur Niels Baas: ‘Met de vernieuwingen maken we het pad gereed om het grootste Nederlandse videoplatform te worden. Naast het reclamevrije on-demand aanbod van meer dan 150.000 programma’s, bieden we ook 36 zenders, die live of via replay te bekijken zijn. We zijn daarmee een volwaardig en voordeliger alternatief voor het traditionele tv-abonnement.’

Alphons Martens, directeur AT5: ‘Veel Nederlanders zijn direct of indirect aan onze hoofdstad verbonden. Door het toevoegen van AT5 aan NLZIET kunnen zij nu nog laagdrempeliger altijd en overal het laatste nieuws volgen uit metropoolregio Amsterdam.’

Rian Bester, CEO Insight TV: ‘We zijn verheugd om samen te werken met NLZIET en om onze boeiende en authentieke inhoud naar hun nieuwe generatie kijkers te brengen.’

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *