Tik om te zoeken

Netflix brengt Squid Game tot leven in wereldwijde competitie

Video

Netflix brengt Squid Game tot leven in wereldwijde competitie

Netflix brengt het fenomeen Squid Game tot leven met de wereldwijde reality-tv competitie Squid Game: The Challenge. Deelnemers maken kans op een geldprijs van ruim 4,5 miljoen dollar.

De serie brengt 456 echte spelers samen terwijl ze strijden voor het geldbedrag. Hun strategie, allianties en karakter worden getest in een reeks van proeven, gebaseerd op de originele serie en aangevuld met nieuwe verrassende uitdagingen, waarin tegenstanders één voor één worden weggespeeld.

‘The Front Man’ verwelkomt kandidaten van over de hele wereld. Engels spreken is wel een must. Geïnteresseerden (ook uit Nederland en België) kunnen zich vanaf nu aanmelden op SquidGameCasting.com. De serie bestaat uit 10 afleveringen en wordt gefilmd in het Verenigd Koninkrijk.

Squid Game houdt het record als Netflix’ populairste serie aller tijden, met meer dan 1,65 miljard kijkuren in de eerste 28 dagen na de première in september 2021.

Onlangs werd Squid Game officieel verlengd voor een tweede seizoen en bevestigden Netflix en regisseur Hwang opnieuw te gaan samenwerken voor een geheel nieuwe speelronde.